To continue you need to update your browser


The site uses the new chromium engine, to continue it needs to be updated

For Windows 11/10 64-bit.

Laptop and mobile device, displaying the Google.com home page.
{"id":16960,"date":"2021-02-22T09:38:35","date_gmt":"2021-02-22T07:38:35","guid":{"rendered":"https:\/\/www.motorlan.es\/como-atenuar-el-sonido-de-motores-muy-ruidosos\/"},"modified":"2022-11-29T10:11:21","modified_gmt":"2022-11-29T08:11:21","slug":"nola-arindu-motor-zaratatsu-baten-soinua","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.motorlan.es\/eu\/nola-arindu-motor-zaratatsu-baten-soinua\/","title":{"rendered":"Nola arindu motor zaratatsu baten soinua"},"content":{"rendered":"

Ba al dakizu nola arindu motor zaratatsu baten soinua? Erantzuna ezezkoa bada, jarraitu irakurtzen. Gehiegizko zarataren eraginez motorrak zergatik hondatzen diren azaltzeko pista batzuk emango dizkizugu.<\/p>\n

Motor baten aurreikusitako erabilera eta haren benetako erabilera ez datoz bat kasu gehienetan.<\/p>\n

Motorraren diseinua eta haren erabilera baldintzak<\/strong><\/p>\n

Motorlan<\/a>, motorrak konpontzeko zentroa izateaz gain, Fagor Automation<\/a> ere motorren fabrikatzailea denez, motor baten diseinuaren eta fabrikazioaren esperientzia<\/strong> dugu. Hori dela eta, motorraren erabilera-kasuistika asko ulertzen ditugu. Inoiz ez ditugu guztiak esango, aldi bakoitzean harritzen gaituen motorren bat konpontzera iristen baitzaigu.<\/p>\n

Motorrak<\/strong> diseinatzen dira minutuko bira jakin batzuei potentzia bat, pare bat, emateko, nolabaiteko hoztearekin, giro-tenperaturarekin, hezetasunarekin, itsas mailaren gaineko altuerarekin, bibrazioekin, lotzeko torlojuen estutasunarekin, akoplamenduen orekarekin eta aldagai ugarirekin. Zerrenda luzea da. Baldintza horietan motorra ez da erretzen eta bere bizitza erabilgarria oso luzea izaten da.<\/p>\n

Egunerokotasunean baldintzak<\/strong> ez dira horiek izaten. Batzuetan muturrekoak<\/strong> izaten dira. Lan-baldintza gehienak motorrak jasandakoak baino leunagoak dira, baina, gutxienez, beti izaten da motorraren jatorrizko diseinurako pentsatutako muga gainditzen duen baldintzaren bat.<\/p>\n

Mantenu on baten garrantzia<\/strong><\/p>\n

Hori txarra al da? Bai, zergatik ukatu. Baina ez du esan nahi motorra berehala hondatuko denik. Normalena motorraren bizitza murriztea da<\/strong>.<\/p>\n

Adibidez, gutxi gorabeherako erregela bat dago, Montsingerren erregela<\/strong> deitua, 10 \u00baC-ren legea bezala ezagutzen dena, honek, isolamendu klasearen diseinuaren tenperatura gainditzen den hamar gradu bakoitzeko, hau %50 degradatzen dela esan nahi du, eta alderantziz.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

Errodamenduak<\/strong> ere kaltetuhandiak<\/strong> izaten dira. Bai bibrazioengatik, bai gehiegizko tenperaturagatik…haren bizitza laburtu egiten da, prebentziozko mantentzea<\/a> behar izaten du, baita konponketa<\/a> ugari ere.<\/p>\n

\"\" \"\"<\/p>\n

Aire-zirkulazio falta<\/strong><\/p>\n

Baina, zer zerikusi du orain arte azaldu dugunak motorren gehiegizko zaratarekin? Asko, zerikusi asko dauka.<\/p>\n

Ez da arraroa 25 urte dituen makina batek, prebentziozko mantentze-lanak<\/strong> egiten zaizkien motorrekin, inoiz huts ez egitea eta egun batean huts egitea. Eta egun horren ondoren motorrek erregulartasunez huts egiten dute denbora gutxian (25 urteko hasierako bizitzarekin alderatuz).<\/p>\n

Zer gertatu da? Zer aldatu da motorraren lan-baldintzetan<\/strong>?<\/p>\n

Ohiko erantzuna: ezer ez. Aldaketak egin dituen pertsonak onartzen du ez diotela eragiten motorrari, eta, beraz, ez dira aipagarriak. Adibide bat: laneko prebentzio-arduraduna motorraren ingurutik igarotzea, sonometro<\/strong> batekin. Emaitza, zarata handiegia. Jarraian, mantentze-lanetako arduradunak zarataren aurkako estalki bat<\/strong> jarriko du motorraren inguruan, eta arazoa konponduko du.<\/p>\n

Handik gutxira motorra erre egiten da. Arrazoia? Ez dago aire-zirkulaziorik.<\/strong><\/p>\n